Lidt eagle spørgsmål igen

Nu er jeg godt igang med printet, og er blevet ret godt tilfreds, både med routing og det hele. men har lige to ting.

Hvordan laver jeg nogle printbaner større? syntes nogle af dem et ret tynde, og ville gerne udnytte pladsen og lave banerne lidt tykkere, ligeledes, syntes jeg at nogle ligger meget tæt på lodde øer, kan man et sted opsætte hvor tæt den må komme på øerne?

  1. jeg går ud fra at den hvide kasse der er midt på skærmen er en foruddefineret board størrelse.. hvordan ændrer jeg den?

//Brian

Reply to
LED
1: I diagramtegner laver du kommandoen class Så kan du fx lave class 2 til at være power med tykkelsen 32 Og default kan så være den tynde bane. Så skal du rette egenskaber på de nødvendige baner, og ændre deres class til "power" eller hvad du kalder den for

2: Træk i kassens kanter

Christen

Reply to
Christen Fihl

På Board'et vælg menu: Tools | DRC | Clearence Klik på de enkelte størrelser, så vises på tegningen, hvad de angiver

Christen

Reply to
Christen Fihl

Tak for hjælpen