Lidt eagle spørgsmål igen

Nu er jeg godt igang med printet, og er blevet ret godt tilfreds, både med
routing og det hele. men har lige to ting.

Hvordan laver jeg nogle printbaner større? syntes nogle af dem et ret tynde,
og ville gerne udnytte pladsen og lave banerne lidt tykkere, ligeledes,
syntes jeg at nogle ligger meget tæt på lodde øer, kan man et sted opsætte
hvor tæt den må komme på øerne?

2. jeg går ud fra at den hvide kasse der er midt på skærmen er en
foruddefineret board størrelse.. hvordan ændrer jeg den?

//Brian

Re: Lidt eagle spørgsmål igen
1:
I diagramtegner laver du kommandoen class
Så kan du fx lave class 2 til at være power med tykkelsen 32
Og default kan så være den tynde bane.
Så skal du rette egenskaber på de nødvendige baner, og ændre deres class
til "power" eller hvad du kalder den for

2:
Træk i kassens kanter

Christen

Re: Lidt eagle spørgsmål igen

På Board'et vælg menu:  Tools | DRC | Clearence
Klik på de enkelte størrelser, så vises på tegningen, hvad de angiver

Christen

Re: Lidt eagle spørgsmål igen
Tak for hjælpen