Lidt assistanse til et afbryder print

jeg har lavet et nyt biobrændsel oliebrænder til husopvarmning og bruger så
en lille pumpe til at styre olien.
Princippet kører godt, men der er ingen sikkerhed indbygget endnu.
Under udvikling gik jeg jo lige ved siden af hele tiden og holdt kontrol.
Nu når det kører stabilt følger jeg  kun med via et elektronisk termometer,
men kan jo ikke holde øje med det hele tiden, og slet ikke om natten, hvor
man gerne skulle sove lidt.

Så jeg vil gerne have bygget noget sikkerhed ind som slukker/stopper
oliepumpen.
Nu kører jeg via 230 V til en strømforsyning som styrer pumpen (ca 3-6 v DC)
hvor jeg regulerer oliemængden.

Og til sikkerheden har jeg tænkt på et serie kredsløb som bare stopper
tilgangen af 230 V.
Sikkerhedstrin
1.  en temp. føler som afbryder ved over fx 250 grader i røgtemperatur.
2.  en temp. føler som afbryder ved under fx 80 grader i røgtemperatur.
3.  en temp. føler som afbryder ved max 90 grader på vand temperatur.
4.  en temp. føler som afbryder ved fx 40 grader ved pumpen/omgivelserne.
5.  en fotocelle som lige ser om der er flamme  (lys fra flammen)
6.  at pumpen ikke starter igen, hvis der har været strømsvigt, men bare
undlader at gå igang igen.

7. evt en indikator pære som lige viser hvis systemet er afbrudt.

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at designe sådan et print, kun
diagrammet og måske nogenlunde komponenter, så skal jeg nok selv lodde det
sammen?

Det er meget muligt jeg har noget andet teknik, værktøj eller andet at bytte
med som tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Torben V Mogensen
Bornholm
snipped-for-privacy@UDENDETTEget2net.dk

Re: Lidt assistanse til et afbryder print
Hej Torben.

Den må kunne bruges.
http://multisol.dk/?m=item.31

Hilsen Bjarne.