Li-ION og lader

Greetings!

Hvor køber man simple Li-ION-batterier og ladekredse til sådanne?

Jeg har overvejet at skrælle et par gamle mobiltelefoner, men jeg vil helst lave det fra bunden - det er der mindre gætværk i.

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Den Wed, 17 Nov 2004 10:07:43 +0000. skrev Jesper G. Poulsen:

Med hensyn til ladekredse så start her

Med venlig hilsen

Christian Treldal
Reply to
Christian Treldal

Den Wed, 17 Nov 2004 10:07:43 +0000. skrev Jesper G. Poulsen:

Og her var batterierne

Læs især Panasonic opladelige

--
Med venlig hilsen

Christian Treldal
Reply to
Christian Treldal

en simpel lader finder du hos din lokale hobbyhandler. skal den være mere avanceret kan jeg anbefale en schulze

som også forhandles af hobbyhandlere.

Reply to
Jacob

Jeg har ingen lokal hobbyhandler... :-(

De er dyre. Det er ikke besværet værd for mig. Maxim, derimod, plejer at sende samples. :-)

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Hvor finder jeg en prisbillig uC med indbygget 1-Wire? :-)

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Den Thu, 18 Nov 2004 10:06:01 +0000. skrev Jesper G. Poulsen:

Du bruger vel hvad du har, og så denne dims

men ellers brug et par dage hos maxim, de har som regel en løsning klar.

--
Med venlig hilsen

Christian Treldal
Reply to
Christian Treldal

Jeg har en 80C535 :-)

Okay. Jeg satsede bare på at der var én der havde noget i ærmet :-)

Det skal bruges til en alternativ forsyning til et radiostyret vækkeur. Jeg har det med når jeg er på ferie og de mange ture har været hård ved de dele der skal holde batterierne på plads. Nu vil jeg lave en løsning der er mere vedligeholdelsesfri :-)

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen