LG 20E20X OSD Lock

Hejsa, jeg har fået fat i sådan et tv, men kan intet gøre da jeg ikke
har nogen fjernbetjening, når man forsøger at skifte kanel direkte på
tv'et vises Lock On og man kan intet

Nogen der har et forslag til hvordan jeg dræber den ?

Mvh
Ronni

Re: LG 20E20X OSD Lock
Det er vel ikke sådan, at du skal have grill-handsker på for at håndtere
det?

J.

Re: LG 20E20X OSD Lock

hehe dog ikke, fik det ved den lokale 2Tal her i byen, det var et tv
der skulle smides ud pga af det har en periodisk fejl med at skærmen
bare er sort.

Mvh
Ronni

Re: LG 20E20X OSD Lock

Hvis du vil slagte den foreslår jeg en hammer. ellers bør du henvende dig i
butikken.

Jacob

Re: LG 20E20X OSD Lock

Jamen så tillykke da.
Se om ikke du kan vriste en fjernbetjening ud af dem også.
Og spørg så, om det med den sorte skærm var den eneste fejl ved Tv'et.
Du kunne have lov til at være dobbelt-heldig.

J.

Re: LG 20E20X OSD Lock

Den er sikkert røget på lageret til når der er en kunde der lige mangler
en.. og så er der nok $$ i øjenene

Kasper

Re: LG 20E20X OSD Lock

Næsten helt sikkert, men den er oxo fixet nu, fandt et stykke software
til min mobil så jeg kunne komme ind i menuen på tv'et og slå den lås
fra :)

Så nu virker frontknapperne

Mvh
Ronni

Re: LG 20E20X OSD Lock

Med en fjernbetjening.
Re: LG 20E20X OSD Lock

Desværre har jeg ikke en fjernbetjening.

Eller jo har min mobil telefon der kan benyttes, men hvad skal man
trykke?