leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Jeg har bestilt en bunke komponenter hos elektronik lavpris.dk her i
formidags.
Jeg har ikke fået nogen order bekræftigelse og jeg har betalt med dankort.
er det normalt ?
Jeg bliver lidt nervøs for om jeg kan nå at få stumperne til kristi
himmelfartsdag. Har jeg grund til at være nervøs ?

Mvh Jacob

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Ja hvis det er stumper der ikke er på lager, elektronik-lavpris har
en noget mangelfuld restordre behandling.

Mvh Max

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk
Hold dig lang væk fra butikken - det er det bedste råd !

Mvh KS

dankort.

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Det gør jeg også jeg bliver på djævleøen.
Jeg havde glemt at taste min e-mail adresse ind. pinligt.
der var lidt restorder. men det blev fixet over telefonen.

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Elektronik Lavpris er OK på nær på flg. punkter:

- De rigtige billige varer er billige fordi de er rent skrammel.
- Ikke alle deres ansatte aner noget om elektronik....så du får nogle gange
ren skod vejledning

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk
Jeg blev noget på kant med dem ved en ordre, lavede ordre
og betalte med dan kort - efter endog nogle dage senere, spurgte
jeg pænt hvornår jeg fik varen, her er svaret:

Sendes herfra i morgen fredag.
Hvis du kigger i leveringsbetingelsernes pkt. 5 ville du kunne regne ud at
lev.tiden er ca. 8 dage.
Anmodninger om hasteordrer som du giver er overflødige. Vi gør hvad vi kan
inden for rimelighedens grænser.
Netbutikker er normalt ikke hurtige.  Alle kunder vil selvfølgelig gerne
have varer så hurtigt som muligt.
Hvis det virkeligt haster - så brug bestilling pr. tlf.

Med venlig hilsen

Direktør Peter K. Sørensen

Hilsen
Hans

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk
Hejsa

Tjaeh, de er også latterlige når man er der personligt, så det er derfor det
er 15 år siden jeg sidst var i den rådne biks, at andre gider handle der,
ved jeg sq ikke. Men ham hippien, den vamle ranglede klovn, tror han er gud,
men er intet mindre end en idiot..

/Hauge

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk
Hejsa

"ved" skulle have været "fatter".

Mvh Hauge

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Uden at ane det fjerneste om elektronik-lavpris vil jeg, med mit
kendskab til dig, tro at du måske skulle overveje en 80-100
psykologbesøg.
Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Der er nu ret mange ting du intet aner om, men man skulle tro at i var i
familie.

/Hauge

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Helt klart.
Heldigvis omfatter det ikke emner der er inden for din fatteevne.

Man ved jo aldrig. Men du kunne jo tænke over om årsagen til at folk
behandler dig som skidt ligger hos dig selv.

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Netop.

Jaja, hver sin tro.

Endnu engang aner du intet om hvad du snakker om.

/Hauge

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Det handler nemlig om at stille sig spørgsmålet: Hvordan synes du selv det
går? :)

--
Niels

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

Peter (ham den ranglede :) )ved da lidt om elektronikstumper ...men han har
en overfladisk
bedrevidende attitude der gør at man bliver meget træt af at handle det
sted...jeg kører normalt
hellere ud på Sintrupvej til Århus Radio Lager hvor priserne tit er lavere
og betjeningen altid  i top.
Elektronik lavpris er en rodet biks .... men du kan være heldig at gøre et
kup der :) du kan også blive snydt så vandet driver....

Re: leveringstider for elektronik-lavpris.dk

dankort.
Det var ham jeg snakkede i telefon med. Han virkede nu meget flink.
indtil videre syntes jeg det er gået ok. det er set i forhold til at jeg
normalt bestiller fra farnell eller RS.

Site Timeline