Levering af TV-kanaler i boligforening: Hvilken løsning?? - Page 2

Re: Levering af TV-kanaler i boligforening: Hvilken løsning??
hrmm... det har vist rodet fra dag 1 er mit kvalificerede gæt...
men vi ser måske åbenbart forskelligt på den slags.. skulle jeg "rode" med
den slags ville jeg naturligvis indregne det i prisen... kunne da ALDRIG
drømme om at aflevere noget der så sådan ud...

måske ikke - men hvorfor ikke bare bruge "ordentligt" kabel-tv grej i stedet
for semi-hobby produkter...?

Rasmus
Re: Levering af TV-kanaler i boligforening: Hvilken løsning??

nok også tæt på - det ligner hjemmesløj, med stedvise knopskydninger

Du lærer nok en dag, at penge har magt ;)

--
Jan_stevns

Re: Levering af TV-kanaler i boligforening: Hvilken løsning??
hehe...

hvorfor kører alle så ikke rundt i Suzuki i stedet for f.eks. tyske biler??
eod på det emne herfra...

Rasmus
Re: Levering af TV-kanaler i boligfor ening: Hvilken løsning??
Prøv at kontakte diverse fiber/fibernet udbydere. Der findes flere på
markedet. Ideen er at få lagt en fiber ind.

Der findes jo også firmaer som installere/kan opgradere Jeres anlæg

Site Timeline