Level conversion

Hej,

Jeg roder i F8%jeblikket med et lille kamera fra en mobiltelefon.
Problemet er at min FPGA kF8%rer pE5% 5V og kameraet kF8%rer pE5% hhv. 1.8V=
 og
22E%8V.
Hvad gF8%r jeg?
Jeg ved ikke hvor mange forbindelser der skal gE5%r den ene hhv. den
anden vej endnu, men der er i alt 13 forbindelser.
En 2-vejs lF8%sning er muligvis nF8%dvendig.

Har i nogen tips?

Mvh. Jonas Jalling

Re: Level conversion

Brug en lm317 spændingsregulator

??? Det er rimeligt sort. Skriv mere.
--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Level conversion

En lm317? Den kan jeg da ikke bruge til at konvertere mit signal? Vil
du mene at jeg skal bruge 13 stk LM317 for at forbinde et 1.8V kameras
databen til en 5V FPGA's databen?

Sorry, men jeg forstE5%r det ikke - det mE5% kunne gF8%res smartere.

Mvh. Jonas

Re: Level conversion

Nej, det skal du self ikke. Misforstod din lidt kryptiske besked.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Level conversion

Er det en meget gammel FPGA?
Find en FPGA der kan snakke med de rigtige niveauer på portene.
Xilinx har nogen der kan, i Virtex-serien.

/Bo.

Re: Level conversion

Prøv at se på

http://www.analog.com/en/subCat/0,2879,767%255F828%255F0%255F%255F0%
255F,00.html

2 stk ADG3308 burde kunne klare tricket.

Christian Treldal
Re: Level conversion

Tjah..

-jeg kunne muligvis udlåne et Spartan 3E evaluation board, som Du kan
klistre, lodde og skære i efter behag. Muligvis vil jeg ikke have det
tilbage, når Du har hærget det :-) Ud over det, er der on-board USB, som
debuggeren genkender som et JTAG interfjæs. Er Du meget heldig, bliver
det bragt til Ø'en onsdag i kommende uge, fordi jeg har et møde
'over'there...

Evt kontakt SMS eller lyd på 40-62-fire-seks-57

God week-end Bo //

Re: Level conversion

Har du fundet den FPGA pE5% teknisk museum? ;)

der er langt fra 1.8 til 5V sE5% du skal over i noget ala'
http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/sn74lvc2t45.pdf
eller en af de andet mange kredse lavet til formE5%let

-Lasse

Site Timeline