Level conversion

Hej,

Jeg roder i =F8jeblikket med et lille kamera fra en mobiltelefon. Problemet er at min FPGA k=F8rer p=E5 5V og kameraet k=F8rer p=E5 hhv. 1.8V= og

2=2E8V. Hvad g=F8r jeg? Jeg ved ikke hvor mange forbindelser der skal g=E5r den ene hhv. den anden vej endnu, men der er i alt 13 forbindelser. En 2-vejs l=F8sning er muligvis n=F8dvendig.

Har i nogen tips?

Mvh. Jonas Jalling

Reply to
Jonas Jalling

Jonas Jalling skrev:

Brug en lm317 spændingsregulator

??? Det er rimeligt sort. Skriv mere.

--
Hilsen Mikkel Lund
Mikkel Lund

1=2E8V og

En lm317? Den kan jeg da ikke bruge til at konvertere mit signal? Vil du mene at jeg skal bruge 13 stk LM317 for at forbinde et 1.8V kameras databen til en 5V FPGA's databen?

Sorry, men jeg forst=E5r det ikke - det m=E5 kunne g=F8res smartere.

Mvh. Jonas

Reply to
Jonas Jalling

Er det en meget gammel FPGA? Find en FPGA der kan snakke med de rigtige niveauer på portene. Xilinx har nogen der kan, i Virtex-serien.

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

Nej, det skal du self ikke. Misforstod din lidt kryptiske besked.

--
Hilsen Mikkel Lund
Mikkel Lund

Den Fri, 07 Sep 2007 05:33:04 -0700 skrev Jonas Jalling:

Prøv at se på

255F,00.html

2 stk ADG3308 burde kunne klare tricket.

--
Med venlig hilsen
Christian Treldal

Tjah..

-jeg kunne muligvis udlåne et Spartan 3E evaluation board, som Du kan klistre, lodde og skære i efter behag. Muligvis vil jeg ikke have det tilbage, når Du har hærget det :-) Ud over det, er der on-board USB, som debuggeren genkender som et JTAG interfjæs. Er Du meget heldig, bliver det bragt til Ø'en onsdag i kommende uge, fordi jeg har et møde 'over'there...

Evt kontakt SMS eller lyd på 40-62-fire-seks-57

God week-end Bo //

8V og

Har du fundet den FPGA p=E5 teknisk museum? ;)

der er langt fra 1.8 til 5V s=E5 du skal over i noget ala'

eller en af de andet mange kredse lavet til form=E5let

-Lasse

Reply to
langwadt