Ledning til lampe. enkelt ledere/dobb. ledere

Hej Gruppe,

jeg vil høre om der er nogen der kunne skaffe oplysningerne fra
Konstruktionsbestemmelserne.

 jeg vil konstruere en lampe med seperate ledere som samtidig skal bruges
til at hænge lampen ned fra loftet i.

Der er nogen der siger at det er ulovligt, nogen siger det er lovligt så
længe de enkelte ledere er dobbelt isolerede.

andre siger at de to ledere ikke må skilles ad. så jeg er lidt forvirret.

Jeg synes det er lidt dyrt at købe en bog til 300,00 for at finde ud af en
så enkel ting.

jeg håber i kan hjælpe mig.

Mvh

Soren

Re: Ledning til lampe. enkelt ledere/dobb. ledere
Spørg i dk.teknik.el. Elektronikfolket kender ikke
stærkstrømsbekendtgørelsen

Re: Ledning til lampe. enkelt ledere/dobb. ledere
oki tak :-)

er hermed gjort

mvh
Soren

meddelelse
bruges
forvirret.
en

Re: Ledning til lampe. enkelt ledere/dobb. ledere
Hej Gruppe,

jeg har lagt et billede af konstriktionen på

dk.binaer

mvh

Soren