Leder efter tryksensor...MPXh6400, kan ikke finde den.nogen ideer?

Davs.

Jeg leder med lys og lygte efter en håndfuld sensorer.

Der er tale om MPX6400 fra motorola. Jeg skal bruge nogle
stykker(10-12stykker).

Jeg har haft kontakt til en stribe elektronikpushere, men uden det store
held.

Elsupply kan skaffe dem, hvis jeg køber 300styk.(no way!)
RS har den ikke.
Elfa har den ikke.
Farnell, DigiKey, og VejleRC har den hellerikke.
Conrad melder pas.

Det ser ikke så godt ud. Nogen der har en ide til hvor jeg skaffer den fra,
UDEN at købe sensorer for +30.000dkr....!

Mvh
Henrik

Re: Leder efter tryksensor...MPXh6400, kan ikke finde den.nogen ideer?
Ja, kontakt mig uden for gruppen, så finder vi måske noget. Ring evt 7669
5555 allerede idag