LED Pærer

Der har vE6%ret meget snak frem og tilbage om LED PE6%rer, de lyser ikke
nok eller er for kolde i lyset.
Men sE5% se lige de her:
http://www.trenden.dk/pi/MR16_LED_Spot_med_3_stk_High_Power_Dioder_Varm__18 =
13_75.aspx

Re: LED Pærer

Hold lige dine reklamer for dig selv tak.

Re: LED Pærer

Hvor ?

Og glem lige sådan slet skjulte rekvalmer en anden gang - ellers må
man jo skrive til snipped-for-privacy@trenden.dk og håbe en af de sjove robotter
læser news, og sætter jer på en spamliste.....  ;)

--
Jan_stevns

Re: LED Pærer
http://www.trenden.dk/pi/MR16_LED_Spot_med_3_stk_High_Power_Dioder_Varm__1813_75.aspx

Ja hip-hurra, levetid 30.000 timer.
En kvalitets Warm White LED har en garanteret levetid på min. 100.000 timer

Re: LED Pærer
Der har været meget snak frem og tilbage om LED Pærer, de lyser ikke
nok eller er for kolde i lyset.
Men så se lige de her:
http://www.trenden.dk/pi/MR16_LED_Spot_med_3_stk_High_Power_Dioder_Varm__1813_75.aspx

Tillykke - du er lige kommet på min "der handler jeg ikke"-liste

/tomov

Re: LED Pærer

Jeg montere et farve filter 'Rosco 204' foran mine LED lamper
styrken minskes med ca. 10-15% med til gængæld slipper jeg for
dette kølige blålige lys.

Jan Rasmussen

Re: LED Pærer

Og det ser sådan ud i en lomme lygte med 5 LEDs (5mm)
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/P1000430.jpg

Jan Rasmussen

Site Timeline