LED Display / Counter

På min arbejdsplads vil vi opsætte et stort display, der viser antallet af
dage siden sidste arbejdsulykke (kloge hoveder mener at dette har en
forebyggende effekt !).

Displayet skal kunne ses på lang afstand - dvs at højden på tallene minimum
skal være 6-7 cm.  Derudover skal tælleren tælle 1 for hver dag siden sidste
nulstilling.

Hvis nogen ligger inde med gode forslag - evt link til færdige produkter der
ville kunne bruges, så modtages disse med kyshånd.

Re: LED Display / Counter

sidste

 Instrumeter laver nogle alfanumeriske displays med 100mm
segmenthøjde. De kan læses på en 50-100 meters afstand.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside Dansk geocaching wiki

http://www.visutech.dk/edis.asp#indoorleddisplays
De har en masse LED displays.

Re: LED Display / Counter
minimum
sidste
der
Monitor eller LCD TV og så en gammel PC til at vise tallet (brug evt.
powerpoint)...

Jeg har lige sat et 37" op i en produktionshal til at vise OEE
(produktionseffektivitet) - virker rigtigt godt.

mvh
Nygaard
www.nygaard.eu

Site Timeline