LED autolamper, belastning af gult afviser LED så b likrelæ ikke tror "pærer" er sprunget? - Page 2

Re: LED autolamper, belastning af g ult afviser LED så blikrelæ ikke tror "pærer" er sprunget?

Hey, du er det der på kontinentaldansk hedder en "skjælm"

Men du har jo ret. Jeg lever af nanovolt, og derfor er mit argument om
at der ikke er en reel besparrelse jo forkert :-)

Men husk osse i den sammenhæng de store tals lov. Differensen mellem to
meget store næsten een tal er ofte ligegyldig...