LeCroy AP032

Jeg har sådan en fin AP032 differential probe... uheldigvis har jeg
ødelagt den... udgangen blev ved en "lille" fejl sluttet til 30V... det
kom den ikke til at virke bedre af... er der nogen der kender sådan en
fyr, og har et hint til hvilken operationsforstærker der sidder i
udgangen? LeCroy folkene har nemlig været så flinke at slibe trykket af
ic'erne, så man ikke forvilder sig ud i noget med uoriginale dele :|

    Mvh
        Kimjand

Re: LeCroy AP032

-så derfor skal du sende den til rep. hos dem. Ellers kan du ikke være
sikker på at spec holder.

Bo //

Re: LeCroy AP032

Det bekymrer mig ikke så meget... jeg tvivler på at det kan betale sig at
sende den ind til dem.

    Mvh
        Kimjand

Site Timeline