LDR Datablad ??

Hey

Jeg har en ldr, jeg ikke har typen på...

hvordan finder jeg et datablad ?, det er en lille på ca 5 mm diameter,
"firkantet på 2 sider" støbt i noget epoxy eller noget.. på forsiden går der
en sik-sak rød linie ned i cirkel formede buer, men 2 prikker på hver side
(ikke ved de kantede sider)

Målte noget med ca 1M ved mørke mener jeg

nogle der har en ide, dem jeg har fundet på internettet ligner ikke denne
type

Ved det er lidt en håbløs opgave at fatte min forklaring, men prøver nu

Kasper

Re: LDR Datablad ??

der

Jeg tror den beskrivelse dækker MANGE ldr typer (Jeg har ihvertfald en stak
der ligner).

Re: LDR Datablad ??

stak

Har du så også et type nummer på dem ?

Kasper

Re: LDR Datablad ??

Ja (21K1698), men det er ikke lykkedes mig at finde et datablad på dem (De
er over 10 år gamle).

Re: LDR Datablad ??
On Tue, 24 Feb 2004 21:53:16 +0100, "Kasper"

www.silonex.com
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade