LCD til Canon IXUS 750

Hej,

havde desværre et rigtig træls uheld under den netop hjemvendte ferie på
Kreta!
Kæresten og jeg kunne ikke blive enige om hvem der holdt kameraet så det tog
turen ned på flisegulvet og nu er der så kommet en dejlig revne i
displayet...
Kameraet var i en form for lille taske som nok har taget lidt af stødet og
heldigvis fungerer optikken stadig... det er købt januar 2006 så mht.
garanti er der vist ikke rigtig noget at gøre... eller er der?

Nå, men jeg har følgende oplysninger om kameraet:
Canon IXUS 750
under bunden står der: PC1169 og NO. 0838110337

nogen der ved hvor jeg kan købe et nyt display og evt. hvilket
reservedelsnummer det har...
jeg er momsregistreret så handel med grossister er en mulighed...

håber nogen af jer kan hjælpe... pft.

Rasmus
Re: LCD til Canon IXUS 750

Nej, det har nok mere med forsikring at gøre. Købte du ekstra forsikring
sammen med kameraet? Ellers forhør dig hos din indbo forsikring.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: LCD til Canon IXUS 750

nej... køber aldrig de der ekstra forsikringer... men indbo siger du?? kan
den dække at jeg i princippet selv har smidt det på gulvet?
og koster et display mere end 500 kr. som er selvrisikoen?

Rasmus
Re: LCD til Canon IXUS 750

Hvis man kan få dækket en bærbar der "hopper" på gulvet kan man vil også
få dækket et kamera.

Det kan godt være jeg er pessimist med jeg tror ikke på at det er til at
finde en ny skærm.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: LCD til Canon IXUS 750

måske... men håber jo på at en eller anden på et service værksted læser med
her...

Rasmus
Re: LCD til Canon IXUS 750

Det var en blomstervase ned i tastaturet, 1 år ny, 95% af ny prisen tilbage.

Hilsen Mikkel Lund
Re: LCD til Canon IXUS 750
Hvor i landet bor du?
Jeg har en lettere defekt ixus 750'er med "ikke smadret skærm". Var det
noget?
   Mvh Søren (ølstykke)

Re: LCD til Canon IXUS 750

ja er meget interesseret... men hvad skal du have for den...??
jeg bor i 9000... men mon ikke vi kan handle med post DK også... ;-)

Rasmus
Re: LCD til Canon IXUS 750