LCD-skjerm

Jeg "fann" en deffekt LCD-skjerm, IBM Think Vision. Jeg googelet og fan:

http://www.aplusperfect.com/articles/lcd_capacitor_repair

Ganske riktig, jeg åpnet skjermen og fan at 2 av de tre kondensatorene
var gravide, 470uF 16V.

Jeg har faktisk en pose liknende kondensatorer liggende: Posen er merket:

470uF 16V De er noe større en orginalene, Ø 10 x 13 mot Ø 8x13
Pilips-varenummeret er:2222 037 55471. Jeg husker at det var kjøpt til
den første SMPS jeg designet.

Er dette OK reservedeler dersom de passer fysisk?

HM

Re: LCD-skjerm

Det vil jeg tro, jeg ville nok bruge 105 graders lytter, men du kan jo teste
med dem først

Kasper

Site Timeline