LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

Hejsa,
    Skal bruge 3-4 stks. 6 cifre LCD moduler, til at hvis tid på ? og helst
i ikke alt for høje cifre(farnell har dem i 13 og 18mm højde, det er
lidt overkill, da de så ikke kan være i æsken.

    nogen der kender et godt sted at købe display dele fra ?
--
VH
Lars Molnit

Skal du ikke bare have et 20x2 LCD istedet! Eller mener du faktisk 7
segmenter og ikke LCD?

--
Hilsen Mikkel
------

Jeg tror han mener de LCD der er bygget op af X antal 7 segmenter...

Kasper

Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

    JA, og de heder jo det som jeg spurgte om... typisk er de som 3½, 4
eller 6 cifret... jeg skal bruge dem som er 6cifret.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

Hvis du har mod på en del arbejde med at montere dem ved siden af hinanden,
har brinck en kasse med ret små 7-segmenter.

--
 M.V.H
Christian Iversen

Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

I flydene krystaller ?

Kasper

Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

    *LOL*

--

Ikke sidst jeg kiggede, nej ;-)

--
 M.V.H
Christian Iversen

Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

Det er et display af denne type/størrelse som Lars (og jeg) er ude
efter: http://www.rollcentre.co.uk/rollcentre/html/t200_lap_timer.asp
:-)

Kai

Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?
Hej Lars

RS har nogle 8 ciffer i 7 mm. højde, kan du ikke bruge dem ?

Mvh Max

Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

    Har de det ? hvor... har du et vare nr. eller side nr. ? jeg ku ikke
finde dem i går.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?
Hej Lars

Det er der ikke noget at sige til, en søgning på varenummer 424-6985
fortæller at de er udgået og som erstatning anbefales 185-0216 som
jo desværre er et 12,7 mm. display.

Sorry

Mvh Max

Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

Ikke let! Elfa har også kun ½" (75-541-57) og Cypaxs små fåes kun i 4 digit.
Jeg ville nok prøve at ringe til Århus Radio Lager hvis jeg var dig...

/Anders

Re: LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?
Jeg ville nok kigge på min lommeregner til en tier og flå den fra
hinanden......

digit.

Site Timeline