LCD displays

Hej.

Jeg mangler et eller flere 2x20linjers LCD displays med backlight.

Kan nogle anbefale et sted at købe dem til en god pris, eller er der nogle
der har
dem på sit privat lager.

Meget gerne nogle priser, hvis det kan lade sig gøre.

Mvh
Brian

Re: LCD displays

Prøv www.cyberbox.dk søg på lcd der er både løse displays og byggesæt
mener også at www.studiedata.dk har, men deres side er nede, da der kommer en ny
som skulle være klar i morgen. www.chippen.dk har
også, men vil ikke selv bruge butikken, grundet ejerens opførsel i
d.e.h.casemodding gruppen.

Da de nævnte butikker sælge udstyr til nørder som leger med kabinetter osv. er
de sikkert ikke de billigste, men ved ikke lige hvor
du eller kan købe dem.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie /

en ny som skulle være klar i morgen. www.chippen.dk har
d.e.h.casemodding gruppen.
osv. er de sikkert ikke de billigste, men ved ikke lige hvor

Hej Søren
Tak for linken.
Kan desværre ikke rigtig finde nogle 2x20 på de sider.

Mvh
Brian

Re: LCD displays

Jeg glemte lige det med størrelsen, måske jeg skulle i seng ;-)

Kan da lige smide dette link til nogle butikker:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html
Så må du jo se om du kan finde nogle.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie /
Re: LCD displays

Du kan også prøve at se om du kan skaffe nogen brugte, på f.eks. ebay eller
qxl.

Hvis du skal have dem hos en elektronik-forhandler her hjemme er de
ihvertfald dyre... Dem jeg har set anyway...

Brian

Site Timeline