LCD Display erstatning

Jeg lure på at lave dette instrument:

http://ironbark.bendigo.latrobe.edu.au/~rice/lc/index2.html

i det er der brugt dette display:

http://home.exetel.com.au/marknac/PDFs/ampire-display-specs-AC162D.pdf

kan dette erstattes af dette display ?

http://www.soselectronic.hu/a_info/resource/d/dem/dem16217syh-ly.pdf

Re: LCD Display erstatning

KS0066u driver = 44780 controller = ufatteligt mange LCD

Kan ikke se om det er samme controller, men jeg skal lige tjekke i
garagen om der er flere 2x16 char tilbage - til dig koster de "gratis".

Re: LCD Display erstatning
Hej  Klaus

Til den pris venter jeg spændt :)

Re: LCD Display erstatning

Hvis Klaus ikke har nogen på lager, så kan du få et par stykker af mig til
samme pris...

Mvh Hauge

Re: LCD Display erstatning
Hej Hauge

Fornemt :)

Re: LCD Display erstatning

2x16 med små karakterer og 2x16 med store karakterer (tekstet for
svagtseende). Brugte men uden backlight.

Jeg smider dem i slæden i morgen tidlig (hvis jeg husker det) og kommer
forbi med dem.....

Send lige en mail.

Re: LCD Display erstatning

Hvis ikke du får fat i et display fra Klaus eller Hauge kan jeg fortælle dig
at ja, de er kompatible, jeg har selv fusket lidt med det sidste display du
linker til og det er et 44780 kompatibelt display!

Brian

Site Timeline