LCD display

Hej gruppe.

Hvor kan jeg købe LCD displays - 2x16 karakterer- der ikke skal have negativ
forsyning på backplane??

MVH
Søren

Re: LCD display

De fleste nye displays i dag skal ikke have det. De kan nøjes med 5
volten, eller har indbygget inverter.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: LCD display
[...]

Mit svar fra klokken 18:33 passede dig ikke eller ???

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: LCD display

nu spurgte han jo HVOR kan jeg købe,
og du svarer på hvormange der kan det han skal bruge.

så hvidt jeg kan se har du jo ikke svaret ham på spørgsmålet.

Martin.

Re: LCD display

Jeg fortæller (okay mellem linjerne) at uanset, hvor han køber displays
(at starte hos Brinck, eller en anden elektronikpusher tager jeg som en
selvfølge) er det i dag ualmindeligt at finde et der skal bruge negativ
spænding.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?