LCD display

Hej ng,

Jeg har pillet en LCD af en fax. På PCB står der LCM-WM002 WM002-PCB REV1.2
og CE-3894V-O Den har en 20-pins connector. controller IC'en er indkapslet i
noget sort stof. Derfor kan jeg ikke se hvilket controller det er. I
http://www.hardforum.com/showthread.php?t76%1414 påstår de at det er en
HD66710, men jeg kan ikke se ben forbindelserne. Har nogen noget om
displayet?

MVH
Flemming

Re: LCD display

Det ville jeg nok gå efter. Som skrevet på siden, så er
benforbindelserne de samme som på et 44780 display. Her kender du
forbindelserne....

Re: LCD display
http://www.geekjoan.com/forum/index.php

svensk elektronik forum der også omhandler lcd display

Site Timeline