lc2 lysdæmper

Hej alle,

Jeg har tidligere spurgt om råd vedr. et par lc2 lysdæmpere, hvor touch funktionen er gået tabt... den infrarøde virker fint.

På baggrund af god råd har jeg pillet halvkuglen af for at checke den ledende bane indvendig. Denne ser fin ud og er på ingen måde "skrallet af". Umiddelbart kan jeg dog ikke se, at den ledende bane har kontakt med printkortet eller komponenter på dette.

Burde der ikke være kontakt til den ledende bane på indersiden - og hvor burde kontakten i givet fald være?

Håber nogen kan hjælpe mig videre.

Thomas

PS Ledningerne vender rigtigt.

Reply to