Lavere lyd i den ene højttaler

Jeg har en Surround forstærker (Harman/Kardon AVR7000). Den er pludselig
begyndt at spille lavere i den højre kanal. På anlægget kan man indstille
forstærkningen pr. kanal og jeg skal ca. forstærke den højre kanal med 7-8dB
før de spiller lige højt. Jeg lagde første gang mærke til det da jeg havde
en effekt-forsærker hjemme som jeg proppede på Pre-Out på anlægget. Jeg ved
ikke om det kan have skade min forforstærker i Harman'en?.. Jeg har prøvet
at resette DSP'en i Harman'en men den laver stadig det samme. Jeg håber der
er nogle her i gruppen der har et forslag til hvad der kan være galt.

På forhånd tak

hilsen Jacob

Re: Lavere lyd i den ene højttaler

Du kan jo starte med at finde ud af om fejlen er i preampen eller i
effektampen. Det er simpelt når du har en pre-out.

Peter

Site Timeline