Latch i en lille IC???

Hejsa

Jeg står og skal bruge en enkelt flip-flop eller latch som det vist også
kaldes.

Det skal være af den type som man får i en 4043 CMOS kreds, men helst i en
så lille IC som muligt (hole through, helst ikke SMD).

Minimum er 6 ben:

Vss
Ground
Set
Reset
Out
og endelig en N/C

En 4043 har 16 ben og 4 stk 3-state latches men 16 ben er lige rigelig stort
til mit print.

Er der nogen der kender en IC som jeg evt. kunne bruge?

MVH
Martin

Re: Latch i en lille IC???

5 ben :-)

http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/sn74lvc1g79.pdf

Kan bestilles som samples i både SOP og DSBGA pakninger:

http://focus.ti.com/docs/prod/productfolder.jhtml?genericPartNumber=SN74LVC1G79

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Den IC er sq godt nok lille, 3 mm på den lange led - måske lidt FOR lille,
men så må jeg sq lære at lodde SMD ;-)

Jeg siger mange tak for linket, så må jeg jo se om jeg kan finde en lokal
forhandler som har dem... Tak!

MVH
Martin

en
http://focus.ti.com/docs/prod/productfolder.jhtml?genericPartNumber=SN74LVC1
G79
object
bullet.

Re: Latch i en lille IC???

En har ikke tætte ben :-)

Hvorfor ikke fingere et firma og bestille dem som gratis samples ?
Det virker fint, går hurtigt.
Philips har dem også, de fleste firmaer som laver alm. logik har enkelte
gates etc.

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.
Re: Latch i en lille IC???
Øhh, jeg kan ikke får TI's side til at virke, jeg lavede et login men jeg
kan ikke bestille samples... den bliver ved med at stå og vente på
adresseinformation som jeg allerede har indtastet...

Jeg anede heller ikke at samples var gratis... anyway, jeg kan ikke finde
gratis samples nogensteder, men det kan være at du kender et firma eller har
et direkte link til noget?

MVH
Martin

lille,
lokal
object
bullet.

Re: Latch i en lille IC???
Jeg trykker og trykker, men den når altid frem til:

"Update my Profile
Please update your information as appropriate."

Hvis det ikke lykkes, så har jeg fundet ud af at vi har den her på fabrikken
i højlageret, så kan jeg få en rulle med hjem i morgen ;-)

Martin

jeg
finde
http://focus.ti.com/docs/prod/productfolder.jhtml?genericPartNumber=SN74LVC1
G79&pfsection=samples
vælger
er
object
bullet.

Re: Latch i en lille IC???
fabrikken

Det skal nok lykkes dig at lære at lodde SMD inden du er igennem en hel
rulle *G*

/A

Re: Latch i en lille IC???

Jeg havde samme problem, Men prF8%v at skrive 00 i fF8%rste felt pE5% =
"Phone number".
Det hjalp mig

Bo Nielsen

Site Timeline