Lamper i Beomaster 1900

Jeg skal have skiftet en del lamper i min gamle Beaomaster 1900. Inden
jeg starter pE5% opgaven vil jeg godty vide hvad det er for lamper der
sidder i den. Det fremgE5%r nemlig ikke at diagrammet. Jeg har sF8%gt en
manual, men uden held.
En venlig sjE6%l der kan hjE6%lpe?.
PE5% forhE5%nd tak

Re: Lamper i Beomaster 1900
Jeg skal have skiftet en del lamper i min gamle Beaomaster 1900. Inden
jeg starter på opgaven vil jeg godty vide hvad det er for lamper der
sidder i den. Det fremgår nemlig ikke at diagrammet. Jeg har søgt en
manual, men uden held.
En venlig sjæl der kan hjælpe?.
På forhånd tak

Er det Easy touch modellen finder du det her: http://www.tsinding.dk /
søg bare på B&O så dukker det frem lidt dernedead.

Mvh, Leif

Re: Lamper i Beomaster 1900

Hej!
Tak for dit svar, jeg kender godt Tsinding, men havde overset den
aktuelle.

M.v.h.
BF8%rge

Re: Lamper i Beomaster 1900

Hej BF8%rge

Lamperne er 12V 1W ~ 12V 80mA

M.v.h
Axberg

Re: Lamper i Beomaster 1900

Tak for det Axberg, Ved du ogsE5% hvad det er for lamper, dimension og
trE5%dender eller ikke?
SE5% kunne jeg hjemkF8%be lamperne fF8%r jeg skiller spillen ad.

PE5% forhE5%nd tak BF8%rge

Re: Lamper i Beomaster 1900
gt en

Hej BF8%rge

De er 4 x 11 mm med 25mm loddeben, kan kF8%bes hos JF8%rgen P varenr:
20902 til 4,95 pr. stk, du skal bruge 15 stk.
Her er vE6%rdien dog 14V 80mA, men sE5% holder de jo ogsE5% lidt lE6%ngere.

Kan du ikke kF8%be hos JF8%rgen P. send mig en mail...du har den fra da du
fik skalasnoren.

M.v.h
Axberg

Re: Lamper i Beomaster 1900
Jeg ligger inde med en lille posefuld af de nye originale fra B&O med
indbygget formodstand 12V / 30.
snipped-for-privacy@gmail.com
Den virker! .
/KE Kofod