laminator

Hej ng Nogle herinde,der har erfaringer med nogle laminatorer til printfremstilling? Jeg kiggede p=E5 det svenske elektronik forum, derovre bruger de peach maskiner med ok resultat, jeg kan bare ikke rigtig finde dem her i dk. S=E5 sp=F8rgsm=E5let er: findes der noget her i dk der kan "moddes" til pcb fremstilling?? S=F8ren

Reply to
oz1skr

Jeg mener min peach kommer fra Aldi, en 100,- kr's tilbud.

Jeg har dog ikke brugt den til print. Mon ikke alle sådanne tilbuds maskiner kan gøre det på samme måde

Reply to
Christen Fihl

Hej Søren

Kan du ikke fortælle noget mere om metoden ?

"Max" skrev i en meddelelse news:4ac0fdfc$0$36578$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

joda ;-)

videoen nederst på siden søren

Reply to
Lise og Soeren Kragh Hansen

"Max" skrev i en meddelelse news:4ac0fdfc$0$36578$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Noget med at man printer et spejlvendt tryk på fotopapir.Derefter overføres mønstret (incl fotopapir) over på kobbersiden vha. varme (laminator) sluttelig opløses papiret i vand og printet ætses.

Elektor har vist haft en artikel med metoden

mvh JBH

Reply to
JBH

Må være noget lignende strygejerns metoden fra

Christen Fihl

"Christen Fihl" skrev i en meddelelse news:4ac105a0$0$286$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

det er strygejernsmetoden, barei en mere "automatiseret" udgave.. Søren

Reply to
Lise og Soeren Kragh Hansen

Hej Christen

Hej, hej, den kender jeg, har brugt den her i aften :)

Max skriver:

Gud, hvem mon har skrevet artiklen og hvem mod ejer "sandslottet" der har publiceret den?

KLaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside nu med nyt domæne

Hej Søren

Ok, fin løsning, men jeg tror jeg bliver ved mit strygejern.

Men jeg skal nu prøve det der magasin papir.

Hej Klaus

:)

Har lige brugt et par timer på det her

Max skriver:

Pyhramiderne der er mange huller.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside nu med nyt domæne

Det ser ganske ok ud :-) Meget bedre end mine egne fræser forsøg (med Elektor fræseren)

Christen

Reply to
Christen Fihl

Hej Christen

Ja, det er en hurtig og meget billig løsning.

Ja, det er tidskrævende og dyrt.

Og når man så lige vil ind at kigge kan man ikke kommer ind på sandslottet her onsdag aften. øv

Reply to
Leo

Hej Leo

Sandelig, serveren må være nede, heldigvis sjældent det sker.

Jeg beklager.

Hej Leo

Så er sandkassen oppe igen.