laminator

Hej ng
Nogle herinde,der har erfaringer med nogle laminatorer til
printfremstilling?
Jeg kiggede pE5% det svenske elektronik forum, derovre bruger de peach
maskiner med ok resultat, jeg kan bare ikke rigtig finde dem her i dk.
SE5% spF8%rgsmE5%let er: findes der noget her i dk der kan "moddes" til pcb
fremstilling??
    SF8%ren

Re: laminator
Jeg mener min peach kommer fra Aldi, en 100,- kr's tilbud.

Jeg har dog ikke brugt den til print.
Mon ikke alle sådanne tilbuds maskiner kan gøre det på samme måde

Re: laminator
Hej Søren

Kan du ikke fortælle noget mere om metoden ?

Re: laminator

joda ;-)   http://thomaspfeifer.net/ videoen nederst på siden
    søren

Re: laminator
Hej Søren

Ok, fin løsning, men jeg tror jeg bliver ved mit strygejern.

Men jeg skal nu prøve det der magasin papir.

Re: laminator

Noget med at man printer et spejlvendt tryk på fotopapir.Derefter overføres
mønstret (incl fotopapir) over på kobbersiden vha. varme (laminator)
sluttelig opløses papiret i vand og printet ætses.

Elektor har vist haft en artikel med metoden

mvh
JBH

Re: laminator
Må være noget lignende strygejerns metoden fra
http://sandcastle.dk/Artikler/Printfremstilling.pdf

Re: laminator

det er strygejernsmetoden, barei en mere "automatiseret" udgave..
   Søren

Re: laminator
Hej Christen

Hej, hej, den kender jeg, har brugt den her i aften :)

Re: laminator

Gud, hvem mon har skrevet artiklen og hvem mod ejer "sandslottet" der
har publiceret den?

KLaus
Re: laminator
Hej Klaus

:)

Har lige brugt et par timer på det her

http://www.sandcastle.dk/Billeder/Tiny.jpg

Re: laminator

Pyhramiderne der er mange huller.

Re: laminator
Det ser ganske ok ud :-)
Meget bedre end mine egne fræser forsøg (med Elektor fræseren)

Christen

Re: laminator
Hej Christen

Ja, det er en hurtig og meget billig løsning.

Ja, det er tidskrævende og dyrt.

Re: laminator
Og når man så lige vil ind at kigge kan man ikke kommer ind på sandslottet
her onsdag aften. øv

Re: laminator
Hej Leo

Sandelig, serveren må være nede, heldigvis sjældent
det sker.

Jeg beklager.

Re: laminator
Hej Leo