lambda sonde

Hej NG.

Der skulle vil ikke være nogen der kender til hvordan man bedst interfacer (hardware), sådan en fætter. Jeg havde tænkt mig noget i retning af en forstærker, filter og A/D konverter.

Jeg skal ikke bruge specifikke data, det er bare for at få en idé om brugen af sonden.

Så hvis der skulle være nogen der har en idé, eller vide hvor man kan finde noget information må de meget gerne smide en meddelelse.

På forhånd tak.....

Reply to
mozi

er din vend :) men her er bare et godt forslag :

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
Reply to
Moller

Hej Mozi

"mozi" skrev i en meddelelse news:4162588a$0$158$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

brugen

finde

Dit "navn" lyder jo tysk, så mon ikke dette var noget for dig?

Eller
under punkt 2, der er da også lidt matematik.

God fornøjelse

Svend Åge

Reply to
Svend Åge Sørensen

"mozi" skrev i en meddelelse news:4162588a$0$158$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

brugen

finde

Hvad skal du helt præcist bruge den til?

Man kan jo interface(!) den med en LM3914 med 10 dioder og 5-7 løse komponenter hvis det er feks en bil du vil skrue den i?

Mvh Henrik

Reply to
Henrik Mortensen

Hvad er du ude efter ? En wideband sonde er det mest optimale til og rulle en bil ind efter. men du kan også få lidt ud af og måle på den almindelige sonde... Du bliver nød til og være lidt mere specifik om hvad du har og hvad du vil...

/Kristian T

"mozi" skrev i en meddelelse news:4162588a$0$158$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

brugen

finde

Reply to
Kristian T

hej

tak for hjælpen, jeg fandt de informationer jeg skulle bruge..

Reply to
mozi