lambda sonde

Hej  NG.

Der skulle vil ikke være nogen der kender til hvordan man bedst interfacer
(hardware), sådan en fætter. Jeg havde tænkt mig noget i retning af en
forstærker, filter og A/D konverter.

Jeg skal ikke bruge specifikke data, det er bare for at få en idé om brugen
af sonden.

Så hvis der skulle være nogen der har en idé, eller vide hvor man kan finde
noget information må de meget gerne smide en meddelelse.

På forhånd tak.....

Re: lambda sonde

    www.google.com er din vend :) men her er bare et godt forslag :

    http://www.powerpage.dk/blandingen.htm

--
VH
Lars Molnit

brugen
finde

Dit "navn" lyder jo tysk, så mon ikke dette var noget for dig?

 http://www.taunus-biker.de/~mdvp/Lambda/Lambda.html#Wie
Eller http://fam-pape.de/raw/ralph/studium/wa/wa.html#9 under punkt 2, der
er da også lidt matematik.

God fornøjelse

Svend Åge

Re: lambda sonde

brugen
finde

Hvad skal du helt præcist bruge den til?

Man kan jo interface(!) den med en LM3914 med 10 dioder og 5-7 løse
komponenter hvis det er feks en bil du vil skrue den i?

Mvh
Henrik

Re: lambda sonde
Hvad er du ude efter ? En wideband sonde er det mest optimale til og rulle
en bil ind efter. men du kan også få lidt ud af og måle på den almindelige
sonde...
Du bliver nød til og være lidt mere specifik om hvad du har og hvad du
vil...

/Kristian T

brugen
finde

Re: lambda sonde
hej

tak for hjælpen, jeg fandt de informationer jeg skulle bruge..

Site Timeline