Læsehoved til brænder

Hej NG.

Ved nogen hvor man kan kF8%be et CD eller DVD brE6%nder hoved henne ?

Jeg kunne forestille mig at de stF8%rre producenter kF8%ber nogle moduler
hos en given leverandF8%r?

Jeg skriver "brE6%nder", da jeg formoder at laseren i en brE6%nder-enhed
kan klare mere effekt end de lE6%sehoveder der sidder i drev der kun kan
lE6%se ?

Kan ikke tro, at den eneste mulighed skulle vE6%re at kF8%be et drev og
splitte det ad...

HE5%ber nogen kan hjE6%lpe mig - mE5%ske er det for at jeg ikke helt er kla=
over hvad et sE5%dan lE6%se/skrive modul/hoved hedder pE5% engelsk.

Mange Venlige Hilser
Ron

Re: Læsehoved til brænder

Hvis du "bare" skal bruge en laser, så køb dog et løst lasermodul, et
5mW rødt koster under 15 kr inklusiv forsendelse, et 40mW koster 60 kr.

Site Timeline