lader el- scooter

hej jeg mangler en lader til en el-scooter, jeg har fundet en på en
hjemmeside der hedder partsforscooters.com det er en 36volt lader på 1,6amp,
problemet er at den er til 110volt, den står under all parts, og battery
chargers og så er det den, der hedder Charger 36-1, er der nogen som evnt
kender noget lignende til 230 v, på forhånd tak
mvh michael Ankerlund

Re: lader el- scooter

    Hvad er det for en scooter som skal ha 36V ??? alle de andre som køre
på vejen plejer nu at være på 12V ;)

--
VH
Lars Molnit