Løse SATA strømstik

For at minimere kabelrodet i min computer vil jeg fremstille nogle
strømkabler efter mål. Strømforsyningen har i forvejen nogle strømstik til
SATA klemt fast på ledningen, de ser sådan her ud:
http://82.143.216.111/apache2-default/SATA-power.jpg

Nogen der kender et sted de kan købes af private? Jeg skal bruge
knap ti styk.

Tomas

Re: �

Det er godtnok længe siden du spurgte, men jeg kom til at tænke på dig
da jeg fandt dette.  Er det noget du mÃ¥ske kan bruge hvis du kan/vil
svinge t loddejern?

http://www.topdata.dk/product.asp?product82%2&sub13%&page=1

/LArs

Re: Løse SATA strømstik

[...]

Tak for svar.
Det er ikke helt det samme stik, men i mangel af bedre kan det da godt
ende med at jeg køber sådan nogle, de er i det mindste billige.

Tomas

Site Timeline