Løbelys - mangler....

Hejsa

Jeg skal være DJ i børnehaven om ikke så længe, men mit gamle strob
oskop og lysshow fungerer ikke efter 15 år på loftet!

Jeg er derfor på jagt efter et billigt løbelysshow - bare selve elektro
nikken - så ville høre om der var en her i gruppen der havde sådan et
 liggende i skuffen, de ville sælge for en beskeden pris?

//Søren

Re: Løbelys - mangler....
- så ville høre om der var en her i gruppen der havde sådan et liggende i
skuffen, de ville sælge for en beskeden pris?

Har du overvejet et moderne alternativ, en slange lysdioder fra J&F?

//finn

Re: Løbelys - mangler....
Hej Søren...
Jeg mener, at jeg har et fungerende lysshow liggende et sted i garagen.
Mod afhentning (3250), kan du bare få det...

Mvh Jørgen

Re: Løbelys - mangler....

Det var da et godt tilbud, desværre bor jeg i 8700 Horsens :-(

//Søren

Re: Løbelys - mangler....