Løbelys

Er der nogle der har et diagram liggende på et løbelys til ca. 10-15 LED
gerne en der kan vende og køre tilbage igen. der må være en inteligent kreds
eller noget som man klare denne opgave. måske en kreds man selv kan brænde
(eller hvad man nu gør med sådan en) hvis dette er tilfeldet vil jeg også
gerne bede om hjælp til dette, da jeg ikke ejer udstyr til sådan noget.. det
ville da også være super hvis man kunne justere hastighede evt bare ved at
udskifte en modstand.

Mvh EL-Trikker

Re: Løbelys

Alt sådan noget findes både færdigbygget og som byggesæt i mange
variationer.

http://www.el-supply.dk /

Karsten H. (7870)
Re: Løbelys

kreds
Prøve at søge efter "Kitt Scanner" her i gruppen.

Tomas

Re: Løbelys
Hej

[...]

Var det ikke lige det, du fik hjælp og henvisninger på?
Karsten H. (7870)