Kurser

Er der nogle der ved om man kan tage gratis kurser feks. gennem fagforening
i feks. DSP, PSU, Analog teknik, osv. alt indenfor elektronik.

TAK

/Michael

Re: Kurser

fagforening

Der er jo AMU kurser de har en hel del elektronik kurser
de fleste er skræder syet til elektronik produktionen
lodde og montage ,kvalitet betjening af måleinstrumenter  osv.
især kan jeg anbefale SMD og ESD kurser det er et par år
siden jeg deltog i dem , alt i alt kan du faktisk stykke kurser sammen i en
arbejdsløsheds periode, så det samlet vare et halvt års tid,nogle kurser
kræver at du har taget grund kurser først

http://www.amu.dk /

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Det kunne jeg forestille mig. Jeg er skiftet til automatik-branchen på
dén måde.

Men spørg i din A-kasse (for det er vel som arbejdsløs du vil
"videreuddannes").

Jesper G. Poulsen

Site Timeline