Kuldespreay

Hej,

Nogle der ved om man kan få kulde spray i en alm butik, gerne i
sønderborg...

Kasper

Re: Kuldespreay

I Sønderborg har i da den legendariske O. B. Carlsen, der sælger den slags.
Adressen finder du her http://bigsound.dk /

PS: Forberede dig på en meget speciel oplevelse, hvis du ikke kender O. B.
Carlsen ;o)

Re: Kuldespreay

Alternativt kan du bruge "luft på dåse". Hvis du vender dåsen på hovedet
kommer det ud i flydende tilstand. Når det fordamper bliver det
temmeligt koldt.

- Lars

Re: Kuldespreay

Det kan i øvrigt købes i en del kontorforsyninger. Bantex laver blandt
andet noget.

- Lars

Re: Kuldespreay

Jeg så de havde "trykluft på dåse" i den lokale Aldi, i denne uge. Prisen
var svjh. ca 25kr.

mvh
JBH

Re: Kuldespreay

Og så lige en advarsel omkring "luft på dåse" (Compressed Air): Det er
ofte ikke alm. atmosfærisk luft, men en brandbar gas. Fandt lige den fra
Bantex frem jeg har liggende. Det er Propan der er i og således temmelig
brændbar, så man skal være lidt varsom med hvad man sprøjter det på.

- Lars

Re: Kuldespreay

ok ikke smart at sprøjte på varmt elektronik / med change for gnist ved
kondensering...

Kasper

Re: Kuldespreay

da du skriver KULDESPRAY sE5% gE5%r jeg ud fra at det ikke skal vE6%re ande=
Men det jeg lE6%ser her om luft pE5% dE5%se.. gud er det rigtigt.
tE6%nk hvilke ulykker der kan ske nE5%r fumlegE6%ngere som mig, lige ville
blE6%se asken af grillen..

og JA  ..OBC har det og han sE6%lger altid billgere end alle andre..
det er min erfaring at selv om det nu og da var en bid dyrer sE5% var
det ogsE5% bedre kvalitet.
Han har noget tin sugetrE5%d som jeg syntes var lidt for dyrt.. men
 nu har jeg erfaret at det holder sku 3 gange mere tin i sig.
OBC bor i F8%rstedsgade nr ? hvis han ikke er hjemme sidder der
et telefonnummer du kan ringe pE5% og aftale tid mv.

alex

Site Timeline