kuhnke relæ nogen der kender dem??? + print spørgsmål

Leder helt nøjagtig efter disse RG2L-24VDC 8523 topolet, 2 skift relæ
aner ik om de ka fåes mere.
Nu ved jeg at i har en del info herinde og hvis der er nogen der
kender et tilsvarende relæ så må i gerne skrive :-)

lige et tillægsspørgsmål.. hvor meget ska man ud og invistere i for
selv at kunne lave print???

klaus

Re: kuhnke relæ nogen der kender dem??? + print spørgsmål
Hej Klaus

Kuhnke findes endnu http://www.kuhnke.de/inhalt.htm men man kan ikke
finde ovennævnte relæ på siden, kan du beskrive det nærmere ?

Det kommer an på hvilke krav du har, men det kan gøres billigt med
denne her metode

http://www.sandcastle.dk/Artikler/Printfremstilling.pdf

Mvh Max

Re: kuhnke relæ nogen der kender dem??? + print spørgsmål
On Wed, 3 Aug 2005 11:14:45 +0200, "Max"

det er en artikel som jeg har fået fat i til en forforstærker og der
står de relæer som ska bruges.. men har ik helt styr over relæer...

printfremstillingen ser fin ud.. desvære har jeg ik lige en laser
printer :-( men gemmer filen :-)

Re: kuhnke relæ nogen der kender dem??? + print spørgsmål
Hej Klaus

Hvor kommer den artikel fra ? Og hvis du selv skal lave printet, ja
så tegner du da bare det så det passer til et relæ man kan få
fat på.

Du behøves ikke en laserprinter, du kan lave det med en kopimaskine
på f.eks. biblioteket. Ellers er det ikke noget problem at få fat i en
brugbar laserprinter der ikke koster noget, jeg og mine IT kollegaer
rundt omkring smider dem jo rask væk ud nu om dage, printere der
egentlig ikke fejler noget andet end de er blevet lidt gamle.

Forøvrigt hvis du gå ind på www.sandcastle.dk og trykker på Photo
Album så er alle de print du ser lavet med den omtalte metode.

Mvh Max

Re: kuhnke relæ nogen der kender dem??? + print spørgsmål
On Wed, 3 Aug 2005 13:47:35 +0200, "Max"

det er en konstruktion kaldet the bastard og er fra ny elektronik 9-89
det er en hybrid med rør og transistor...

har lige været ude og skaffe et par printplader og ætse middel.. må se
om jeg ik ka få lavet tegningen til print i løbet af ugen..

dvs jeg ska bare ha printet tegning ud.. ned til en kopimaskine
indsætte photopapir og ta en kopi og så bare fat på strygejernet..

ska ha lært at lave print. det ærger mig når jeg ser en konstruktion
jeg godt ku tænke mig at afprøve og så ska print bestilles i udlandet
og så blir det aldrig til noget

mvh klaus

Re: kuhnke relæ nogen der kender dem??? + print spørgsmål

De er meget ens....

Og mange relæ'er passer sammmen rent størrelsesmæssigt...