Krystal 17.7344Mhz PAL

Nogen der ved i hvilke apperater disse evt kan findes?
ved hvor de kan købes?, eller har 1-2stk af disse liggende?

Krystal(SKAL være lille "cylinder pakning")
17.7344Mhz
(4 times PAL video carrier)

Den skal helst være i lille pakning,
der er ikke meget plads..
(samme som de små ure krystaller)

Mangler en til et PAL minikamera,
hvor krystallet er dødt..

Har også postet i:
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

--
Med Venlig Hilsen
Johannes

Re: Krystal 17.7344Mhz PAL
Hej johannes...

du kan prøve...
http://www.eska.dk

Det er privat eget men de kan næsten klare alt, jeg har selv lige
bestilt et par Xtal'er af samme type til et µcontroller styret
testbilledgenerator.

jeg kan måske sælge dig et men, det bliver først om 2 måneder, da de
er bestilt som backup til mit afgangs projekt.

MVH.

Michael...

Re: Krystal 17.734475Mhz PAL
Hej,

ok, har sendt en mail afsted til dem :-)

Du har fået en mail.

Evt andre der har noget liggende el.?
Skal helst være i "ure-krystal" hus der måler 2x6MM
( Se billed http://www.el-supply.dk/elpix/5749.JPG )
Eller måske noget SMD?

--
Med Venlig Hilsen