Krympeflex i odense

Jeg skal bruge en mindre kvantitet krympeflex så jeg synes det bliver for
dyrt at bestille på nettet - Er der en af jer der kender et sted i Odense
SØ eller Odense C der sælger krympeflex i forsk. størrelser?

På forhånd tak :)

Re: Krympeflex i odense

Fyns Antenne og elektronikcenter. Adresse, Roersvej 33 A. 5000-Odense
C.

Men det bliver hurtigt ligeså dyrt som at købe det pr. postordre på
Bornholm :-(

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Krympeflex i odense

*hvad* skal du bruge ?

Jeg har et mindre lager tilbage ovre i stalden

--
snipped-for-privacy@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ?  Find selv svaret på
Re: Krympeflex i odense

Ja hvis det ikke ligefrem er hele ruller vi snakker om har jeg også lidt her
i Odense S!

Brian

Re: Krympeflex i odense

Jeg skal bare bruge ca. en meter (af hver) i flg. str.: (NÅR det er krympet)
1mm 2mm 3mm og noget ala 4-5mm - i sort og transparent. - Det er til nogle
smådimser der skal se lidt pæne ud og holde på lodningen.  Hvis en af jer
vil sælge mig noget privat ville jeg da sætte pris på det :)

Re: Krympeflex i odense

Århus radiolager er også leveringsdygtig både i hele ruller i alle
farver og afmålte stykker i rødt eller sort i små diametere eller sort
med og uden lim samt transparant i større diametere.
Priserne starter omkring en tier pr meter.

/Lars

Site Timeline