Krympeflex

Hvor køber I Ø20mm krympeflex BILLIGT !

(En pris på 184,-/m excl. moms anser jeg for åger !)

Mvh KS

Re: Krympeflex

HIN i Horsens eller Århus Radiolager
-køb hele ruller

Bo //

Re: Krympeflex
Hej KS

Hvis det er rigtig kvalitetsflex til udvendig brug med indbygget
klæber, ja så er det nok normalprisen.

Men der findes billigere løsninger f.eks. http://www.el-supply.dk

Mvh Max

Re: Krympeflex

http://www.vejle-rc.dk har 24mm. til 32 kr.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Krympeflex
Hej!

5.80,- for 20cm 19mm krympeflex hos pc-elektronik.dk

Jeg har købt mig et sortiment (dog af de tyndere slags) da det er cool at have
liggende :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Re: Krympeflex
Det prøver jeg - thanks !

Mvh KS

Re: Krympeflex
Et skod-firma - jeg har endnu ikke modtaget nogle varer !

Jeg har mailet til "dem" - og "de" siger "vi" ha meget travlt !

Jeg kan ikke anbefale handel med dem !

Mvh KS

Re: Krympeflex

Er der en grund til at du ikke tager i Århus Radiolager ?

De plejer at være rimeligt prisbillige og de har læssevis af ting på
lager.

Re: Krympeflex
Hej!

Tja, det gik fint da jeg handlede med dem. Det gik ikke super hurtigt, men
prisen var iorden og de sender et girokort med.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Krympeflex

Århus Radiolager....