Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??

Mvh. Jens Skaarup

Re: Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??

"Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??"

Joehhhh - der kørte en prøvesender, men om det lige var i gladsaxe den
stod, ved jeg først lidt senere på dagen, når en af de gamle P&T folk
har kigget i annalerne fra den tid

Han var nu ikke *helt* sikker på at den lille fætter ligefrem stod i
Gladsaxe, men UHF Jep

--
snipped-for-privacy@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Re: Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??

Og  _var_  det for at prøve på at sende i farver??

/jens

Re: Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??

det vides ikke, men det var bestemt ikke utænkeligt

Måske kan et opkald til DR opklare tingene ?
--
snipped-for-privacy@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Re: Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??

Eller måske Bjarne D. Nielsen fra SI-info i Ringsted.

Han har vist stadig telefontid om morgenen et par uger endnu.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??
On Mon, 16 Jan 2006 10:57:55 +0100, "Jens Skaarup"

Min gamle mester mener at have set en udsendelse modtaget på UHF, i
FARVER, på Sjælland i 68 eller 69. Han var helt sikker på at det var
en PHILIPS K5.

Ved ikke om det hjælper. (ser ikke krøniken)

Re: Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??

Ja der gjorde der, og da den startede måtte vi køre rundt og sætte
spærrefiltre
på alle antenneanlæggene så folk igen kunne se Sverige 2 på kanal 33.

mvh
Thorbjørn

Re: Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??

Hmm. historien har det åbenbart med at gentage sig selv.

Det sammen gjoirde vi da Hove startede op.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Krønikken; Kørte der en UHF ( prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i ' 67 ??

Tjaaa....   Jeg kan så meddele at den dvb sender der står ved hamborg,
og sender på kanal 40 smadrer signalet på vores kanal 40 sender i
Holeby, såååå.....  :-)

Re: Krønikken; Kørte der en UHF (prøve)sender på ch31 på Gladsaxe i '67 ??
Jeg takker for svarene.   /jens

Site Timeline