Kopiere i EAGLE

Hej i gode Eagle brugere!
Jeg søger hjælp til at kopiere f. x. et diagram til et Word dokument. Jeg
har prøvet alt med at markere, klippe og kopiere, men uden resultat. Jeg
mener at husker at jeg tidligere har kunnet, men fantasien vil ikke i dag.
Er der hjælp at hente hos jer??? På forhånd tak.

Re: Kopiere i EAGLE

Hvad med File -> Export -> Image?

--
Venligst
Jesper Larsen

Re: Kopiere i EAGLE
Der var den jo, flovt jeg ikke selv kunne finde ud af det. Det må være den
berømte klap der var faldet ned.
Tak for hjælpen.

M.v.h.

Børge
Jeg
dag.

Re: Kopiere i EAGLE

Ingen årsag :-)

--
Venligst
Jesper Larsen

Re: Kopiere i EAGLE
Der er nu ikke noget at være flov over - de overholder jo ikke standarderne
og det virker MEGET MEGET tungt at arbejde med !

Mvh KS

Re: Kopiere i EAGLE
Nej der er ikke mange logiske
Windows funktioner