konverteringsstik

hvor i DK får man fat i et "engelsk rejse stik" dvs. sige et der er modsat
end dem vi normalt bruger. Jeg har nemlig en genstand med engelsk stik på,
som jeg gerne skulle kunne bruge i danske stikkontakter, uden at anvende
krokodillenæb mm.

--
Calle

Re: konverteringsstik
Hej Calle

Hos http://www.rs-components.dk varenummer 211-0288 pris 26,83 kr.-

Hvis du ikke selv kan handle ved dem, ja så kan din lokale elektronik
forretning nok skaffe den hjem.

Mvh Max

Re: konverteringsstik

Og du kan ikke bare klippe stikket af og montere en alm 220V stik ??

Kasper

Re: konverteringsstik

Lad mig gætte: Det er en netadaptor der er tale om ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: konverteringsstik
jeps, til min GPS, som jeg kunne købe i GB til 1/3 af prisen i DK, så derfor
valgte jeg at købe den der, selvom det kræver et mellemstik

--
Calle

Re: konverteringsstik

derfor

Selv om det er klumpet, så kunne du lodde et par ledninger i og støbe epoxy
rundt om det originale stik. Eller få krympeflex med lim indvendigt. Det er
godt nok til nedgravede kabler, så mon ikke det kunne holde her?

Mvh
//zigge

Re: konverteringsstik
Så hellere dreje 2 bøsninger, og montere ledningerne til dem, og derefter
lave et hus til det hele så de ser lidt prof ud. Men det er sku billigere at
købe et færdigt stik

--
Calle

Re: konverteringsstik
Hej Calle

Hvis det bare er laderen, ja så kunne det jo være der lå en med DK stik
i en skuffe et sted, og så kunne du evt. fortælle hvad data den skal have.

Mvh Max

Re: konverteringsstik
da det er et meget specielt stik på til min GPS, kræver det, at jeg klipper
kablet for at sætte på en anden. Så er det nemmere, at købe et mellemstik.
Så har jeg heller ikke gjort noget forkert mht. garantien på GPSen

--
Calle

Re: konverteringsstik
Hej Calle

Det er også korrekt, har du fået et mellemstik ? Hvis ikke, så kan
du sende mig en direkte mail. (fjern invalid i adressen)

Mvh Max

Re: konverteringsstik
Har lånt et ved nogle venner, ellers tak for tilbuddet

--
Calle

Site Timeline