konvertering af gps med seriel interface til USB interface

Jeg har følgende gps med seriel interface
http://www.garmin.com/products/gps185hz /
som jeg ønsker konverteret til USB interface sådan at jeg kan tilslutte
gps'en direkte til eksempelvis en Pocket PC.

Det skal være sådan at GPS'en modtager strøm via USB.

Jeg har forsøgt at modificere nedenstående adapter, men det kan jeg ikke
rigtig få til at virke.
http://www.totalcomputer.dk/scripts/prodView.asp?idProduct83%6

Er der nogen der har et forslag til en løsning på ovenstående problem?

På forhånd tak for hjælpen

Re: konvertering af gps med seriel interface til USB interface

Kan din pocket pc køre med den adapter (passer dirverne) ?