Konverter fra phono til VGA stik

Jeg har en projektor med en R, G og B udgang. De går ud i tre phono stik.
Jeg vil nu gerne have disse 3 phono-stik til at kobles til en VGA-konnektor
(som til skærm). Når jeg ser stikket på:

http://www.epanorama.net/documents/pc/vga_bd15.html

Kan jeg se at der findes en Red, Green og Blue "out" (de vil naturligvis
være "in" på min skærm) og en Red, Green og Blue return......
Kan jeg blot forbinde de respektive signaler fra mine phono-stik til de
respektive "in"-indgange på min VGA konnektor, og mine stel på de
forskellige phono-stik til de respektive "return"'s på min VGA konnektor???
Vil det være muligt? Dvs. vil det virke?

Mvh.
Terry

Re: Konverter fra phono til VGA stik
Hey..

Nej det vil det ikke, da der er H / V sync i et vga kabel, mens i et RGB
signal ligger det i en af farverne, mener det er den grønne farve...

kan projektoren ikke køre composite ?? for så kan du få et grafikort med
tv-out

--
Mvh Kasper

Re: Konverter fra phono til VGA stik
stik.

Nej kører ikke composite......Ville jeg kunne bruge det her til noget:
http://www.repairfaq.org/REPAIR/F_SyncGrn.html

Nærmere betegnet:
http://www.repairfaq.org/REPAIR/F_SyncGrn1.html#SYNCGRN_001
Og
http://www.repairfaq.org/REPAIR/Gsync.gif

Men skal der ikke gøres noget ved HS og VS stel??? Skal vel også forbindes
til stel på printet?

Eller kan det her bruges.......?
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2rgbs.html

Re: Konverter fra phono til VGA stik
problemet med dette er bare at du skal have dit grafikkort til at køre med
en frekvens på 50 Hz, da det nok er den frekvens din projektor
understøtter...

/Rasmus

naturligvis
de

Re: Konverter fra phono til VGA stik
Hey

De fleste projektore kan tage Vga direkte.. !

--
Mvh Kasper

Re: Konverter fra phono til VGA stik
ja, det er jo netop derfor de er så dyre...

/Rasmus

med
http://www.angelfire.com/alt/elektronik /
phono
til

Re: Konverter fra phono til VGA stik

Ikke noget problem hvis det er et Nvidia kort.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?