Kontaktrens til PC mikrofonstik

Hej, jeg har et headset til min PC, hvor mikrofon forbindelsen E5%benbart e=
r ret dE5%rlig, da det20%
suser/ stF8%jer og skratter etc. NE5%r jeg rykker lidt i mikrofon-stikket t=
il PC'en's lydkort20%
indgang holder det ofte op for 5-10 sec, hvorefter det begynder igen.

Er der nogen type kontaktrens, der kan hjE6%lpe her?
Hvis ja, hvor kan det kF8%bes?

--20%
Best regards

Lars

Re: Kontaktrens til PC mikrofonstik
dårlig, da det
PC'en's lydkort

Det tror jeg ikke, det lyder som en løsforbindelse.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Kontaktrens til PC mikrofonstik
dårlig, da det