kontakt til god pris ?

Jeg er ved at lave en styring i en kasse, og jeg har en kontakt liggende som
jeg syntes passer godt til projektet
Nu ligger det bare sådan at jeg ska bruge 3-5 stk mere. Eneste sted jeg har
kunne finde den er hos:

http://catalog.digikey.com/scripts/partsearch.dll?Detail?name=EG1895-ND

De vil så bare have 26 Euro i shipping  and handling inden jeg har bestilt
noget som helst.... det må kunne findes billigere, men hvor ?

Hilsen Børge

Re: kontakt til god pris ?

dk.digikey.com
Så koster det 18 euro i forsendelse.

/Bo.

Re: kontakt til god pris ?

Og pt. 0?, hvis man handler for over 150? ;-)

Mvh.
 Anders

Re: kontakt til god pris ?
150 DKr ville være fint, men det er jo altså 150 Euro = ca 1125,-    :O)

Re: kontakt til god pris ?
Hej Bo

Har du prøvet:

TRAFOMO A/S
Territory #60
Hassellunden 9
Sm?rum,
DK2765
Denmark
+45 44686100
+45 44686200 (fax)
snipped-for-privacy@trafomo.dk
www.trafomo.dk

TRAFOMO A/S WEST
Territory #60
J. Chr. Juliussens Vej 9
DK-8700
Horsens,
DK8700
Denmark
75 62 84 44
75 62 84 40 (fax)
snipped-for-privacy@trafomo.dk
www.trafomo.dk

Det er E-Switch danske agenter.

Re: kontakt til god pris ?

+ 8 Euro i handling, hvis ordren er under 100 Euro.
18 + 8 = 26 Euro som B.Agerholm var nået frem til fra start ;o)

Re: kontakt til god pris ?
B.Agerholm frembragte:

Uanset, at du har én liggende, så find en anden type, der dækker hele
behovet for projektet, og som kan købes her i DK. :-?

Karsten H. (7870)
Re: kontakt til god pris ?

Hørt!

/Bo.

Re: kontakt til god pris ?

Hvis du ikke finder dem andre steder, kan jeg bestille dem med næste gang
jeg bestiller fra DigiKey. Ca. 6. august.

mvh. Casper

Site Timeline