Konsulent der kender UL's regler. UL508C og 840.

Jeg søger en konsulent der kan hjælpe i "kampen" mod UL. I forbindelse med UL-certificering af elektronik, for salg i USA.

Dvs. en person der har erfaring med UL's krav, og med at tage diskussionen med dem.

Det er især vedr. UL508C og UL840 vi har behov.

Kan du henvise til en mulig assistance? Gerne dansk, men også f.eks. tysk.

(Jeg ved UL selv sælger support, (UL/Demko) men de er jo ikke uafhængige.

Mvh. Jørgen

Reply to
JR

JR skrev:

Hvilke regler mere nøjagtigt?

/mvh. Jan Rasmussen.

Reply to
Jan Rasmussen

Hej Jørgen

Har du prøvet at kontakte

?

Nej, men derfor kan de nu fint være til god hjælp, også med at løse problemer omkring uenighed.

Hej Jørgen

Har du prøvet at kontakte

?

Nej, men derfor kan de nu fint være til god hjælp, også med at løse problemer omkring uenighed.

-- Mvh Max

Dem der er beskrevet i 508C og 840.

Mvh. Jørgen

Reply to
JR

jeg udtrykte mig ikke klart nok, beklager :-)

Er der tale om konkrete tests i de bemeldte standarder eller er det ang. genneralle krav til matrialer, dokumentation ect. i 508C og 840?

Mvh.

Jan Rasmussen.

Reply to
Jan Rasmussen

Jeg tror at spørgsmålet i mit første indlæg er tilstrækkelig til de der kan hjælpe mig.

Tak for kommentar.

mvh. Jørgen

Reply to
JR

Jeps Flueknepperi, en UL specialitet..

Jeg brugte UL/Demko p=E5 min forrige arbejdsplads. De er ikke meget v=E6rd. Joh til at skrive regninger.

De skulle hj=E6lpe os hvilke normer der var relevante for os, og teste derefter.

Vores udstyr kom til Taiwan hvor det blev forkastet af UL Taiwan. UL/ Demko indr=F8mmede fejlen og skrev en faktura mere p=E5 50k for den nye test.

Den gamle var forkert og uanvendelig. Vi skiftede herefter til Nemko for fremtidig udstyr.

Benny

Reply to
hojvaelde

"JR" skrev i meddelelsen

Prøv Mogens Balslev, Rådgivende Ingeniører. Det er et rent "El-firma", der må være nogen der kender til UL.

Reply to
CC