Konsulent der kender UL's regler. UL508C og 840.

Jeg søger en konsulent der kan hjælpe i "kampen" mod UL.
I forbindelse med UL-certificering af elektronik, for salg i USA.

Dvs. en person der har erfaring med UL's krav, og med at tage
diskussionen med dem.

Det er især vedr. UL508C og UL840 vi har behov.

Kan du henvise til en mulig assistance? Gerne dansk, men også f.eks. tysk.

(Jeg ved UL selv sælger support, (UL/Demko) men de er jo ikke uafhængige.

Mvh. Jørgen

Re: Konsulent der kender UL's regler. UL508C og 840.

Hvilke regler mere nøjagtigt?

/mvh. Jan Rasmussen.

Re: Konsulent der kender UL's regler. UL508C og 840.

Dem der er beskrevet i 508C og 840.

Mvh. Jørgen

Re: Konsulent der kender UL's regler. UL508C og 840.

jeg udtrykte mig ikke klart nok, beklager :-)

Er der tale om konkrete tests i de bemeldte standarder eller er det ang.
genneralle krav til matrialer, dokumentation ect. i 508C og 840?

Mvh.

Jan Rasmussen.

Re: Konsulent der kender UL's regler. UL508C og 840.

Jeg tror at spørgsmålet i mit første indlæg er tilstrækkelig til de der
kan hjælpe mig.

Tak for kommentar.

mvh. Jørgen

Re: Konsulent der kender UL's regler. UL508C og 840.
Hej Jørgen

Har du prøvet at kontakte www.delta.dk   ?

Nej, men derfor kan de nu fint være til god hjælp, også med
at løse problemer omkring uenighed.

[...]

Jeps Flueknepperi, en UL specialitet..

Jeg brugte UL/Demko pE5% min forrige arbejdsplads. De er ikke meget
vE6%rd. Joh til at skrive regninger.

De skulle hjE6%lpe os hvilke normer der var relevante for os, og teste
derefter.

Vores udstyr kom til Taiwan hvor det blev forkastet af UL Taiwan. UL/
Demko indrF8%mmede fejlen og skrev en faktura mere pE5% 50k for den nye
test.

Den gamle var forkert og uanvendelig. Vi skiftede herefter til Nemko
for fremtidig udstyr.

Benny

Re: Konsulent der kender UL's regler. UL508C og 840.

Prøv Mogens Balslev, Rådgivende Ingeniører. Det er et rent "El-firma", der
må være nogen der kender til UL.

Site Timeline