Konstantantråd

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af de store katalog
elektronikleverandører, der har konstantantråd?

Jeg handler normalt hos Farnell, RS Components, ELFA og Cypax, men jeg kan
ikke finde det hos nogen af dem, hviket undre mig.
Sælges det under en anden betegnelse, så jeg skal søge på noget andet?

Re: Konstantantråd

Prøv at søge efter "Kanthal", det virker ved Elfa

Re: Konstantantråd

Takker :o)

Re: Konstantantråd

Allan.

Har du fundet det tråd du søger?
Ellers send mig en mail måske kan jeg hjælpe dig.

--
MVH.
Finni

Re: Konstantantråd

Tak for tilbudet :o)
Jeg har bestilt hos ELFA, jeg skulle bare lige have et hint til et
alternativ navn.

Re: Konstantantråd

kanthaltrE5%d

Site Timeline