Konstantantråd

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af de store katalog elektronikleverandører, der har konstantantråd?

Jeg handler normalt hos Farnell, RS Components, ELFA og Cypax, men jeg kan ikke finde det hos nogen af dem, hviket undre mig. Sælges det under en anden betegnelse, så jeg skal søge på noget andet?

Reply to
Allan Soerensen

Prøv at søge efter "Kanthal", det virker ved Elfa

Reply to
HKJ

"HKJ" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@www.mailme.dk...

Takker :o)

Reply to
Allan Soerensen

"Allan Soerensen" skrev i en meddelelse news:49d283f5$0$56779$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Allan.

Har du fundet det tråd du søger? Ellers send mig en mail måske kan jeg hjælpe dig.

--
MVH.
Finni

"F.Syndergaard" skrev i en meddelelse news:49d38138$0$15879$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Tak for tilbudet :o) Jeg har bestilt hos ELFA, jeg skulle bare lige have et hint til et alternativ navn.

Reply to
Allan Soerensen

0$15879$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

kanthaltr=E5d