Konstantantråd - Page 2

Re: Konstantantråd

Så læs lige mit spørgsmål en gang til, det er åbenbart temmelig svært:

"Sælges det under en anden betegnelse, så jeg skal søge på noget andet? "

Re: Konstantantråd

...som jeg nu klipopede væk.

Hjah, du indledte faktisk dit indlæg med nogle spørgsmål, som åbenbart blev
tillagt større vigtigthed at besvare end at oplyse om alternative
betegnelser for konstantantråd. Nå men lad det nu ligge. du har
forhåbenetlig fået løst dit problem.

Nu er det mit indtryk gennenm årerne, at Klaus - somme tider ud fra
erhvervsmæssige og/eller rent interessemæssige erfaringer - spørger mere
koncist end ubehøvlet i et forsøg på den korteste vej til det bedste svar på
et givet problem. Men det kan jo aldrig helt undgås, at man i iveren kommer
til at tale forbi hinanden - og så må vi vel hjælpes ad med at få styr på
det  i gensidig respekt for hinanden.

--
Karsten, OZ1GB
En yndet form for polemik

Helt ærlig - er du færdig med at være pissesur og fornærmet?

Jeg gav dig en undskyldning du ikke mente var nødvendig og så fortsætter
du alligevel?

Du kan sku da bare lade være med at svare på de indlæg der ikkw passer
dig!

Angående SCART fordeleren skrev jeg til Preben som jeg gjorde, da Preben
udemærket kender til mig og min skrivemåde.