Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg bi llige lysdioder?

Kone vil selv lave led lys til julen, så hvor får jeg billigst en
200-300 leds i diverse farver?

pft Erik

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en lod dekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

Jeg gætter på at det billigste er at købe et par færdige kæder og klippe
dioderne af :-)

Steen.

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

Er du gal? Jeg er Elektronikfagteknikker, og hun ville ski lugte lunten :-)

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

Der er masser af lysdioder på ebay i mange forskellige former, farver og
priser.

Mvh
Martin

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

Eller måske her http://www.ledrise.com/leds/5mm-leds /
BJ

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?
Prøv at slå en handel af med RC Elektronik i Vejle.
/KE.

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

Ikke just billig i forhold til et-supply, men tak for tippet

Erik

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en lod dekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?
http://www.dioder-online.dk

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

I særdeleshed en dyr herre. jeg skal bre bruge stanard dioder, de fås
til 50 øre hos el-supply

mvh Erik

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?
Hejsa,

www.pc-elektronik.dk plejer at være billig på halvledere...

/Claus

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge e n loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

Det myldrer med den slags
f.eks.

http://kortlink.dk/sureelectronics/8b65
http://kortlink.dk/ebay/8b66
http://kortlink.dk/ebay/8b6a

mvh
ThorbjF8%rn

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge e n loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

hejsa
har du prF8%ver at kikke pE5% www.dk.farnell.com
de har alle typer leder og de har dem fra ca 10 F8%re pr stk og op

Varenummer:

1461635
1461623
1461624
1652494
6480986

der er jo fler kikke pE5% det

rune

Re: Kone alarm: julen nærmer sig og hun kan bruge en loddekolbe. hvor køber jeg billige lysdioder?

"fra ca 10 øre pr stk", det lyder godt nok billigt.
Farnell plejer ellers at været et temmelig dyrt sted at handle. Under
hvilket varer-nummer finder du LEDer til den pris hos Farnell?

Site Timeline