kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?

Hej Ng.

På hvilket grundlag udvælger designere kondensatortypen i et kredsløb?
Fx. keramisk, tantal, polyester, stackfoil?

Eller med andre ord, hvilke forskellige egenskaber er knyttet til de
enkelte typer?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

 AE  bogen fortæller noget om dette

Re: kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?

Hmm.. den titel får hverken google, eller jeg meget ud af :-/
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
Re: kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?

Okay, for de knapt så indviede:
Anvendt Elektronik af Jan Soelberg

Lånes på biblioteket.

Re: kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?

Kan også købes her http://www.repc.dk/ kik på reol 1
under litteratur, der er også en mængde andre
gode bøger.

Mvh Max

Re: kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?
Hej Michael

Har en lille bog om anvendt elektronik som PDF fil, den dækker almindelig
viden om komponenter og kredsløb. Den fylder lidt over 3 Mb, den vil jeg
gerne maile dig hvis det har interesse.

Mvh Max

Re: kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?

Hej Max!

Den er jeg også meget interesseret i. Må jeg også få en fil???
På forhånd tak
mail: bl-dk(fjern)@post.tele.dk

Re: kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?

Ja tak, meget gerne :-)

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
Re: kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?

Hvis du får en ledig plads i din upload, må du også gerne sende den til mig :-D

Evt. i dk.binaer...
--
Henrik

Re: kondensatore, hvornår bruger man hvilke typer?
Må jeg ikke i denne forbindelse have lov til at
reklamere for emule p2p file sharing
http://www.emule-project.net

Der er et hav af service manualer, opslagsværker,
e-books, og PDF'er

Eks.
Handbook of Electronics.pdf - 500 sider 8mb
US marine Corps - Antenna handbook.pdf - 200 sider
Electronics - The Electrical Engineering Handbook.pdf  - 2800 sider 60mb
Nokia Service Manual 3310.zip
Power Electronics Handbook.rar
Us Navy - Electronic Warfare & Radar Systems Engineering Handbook.zip

Osv.

Jan Rasmussen

Site Timeline